بستنی فروشان می گویند که Cadbury Flake برای 99 مخروط خیلی شکننده است.



مخروط های معروف Cadbury Flake با 99 مخروط فروخته شده در ون های بستنی، توسط فروشندگان “بیش از حد شکننده” تلقی شده است.

این در حالی است که بریتانیا قرار است در تعطیلات آخر هفته تعطیلات بانکی شاهد گرم ترین روز سال باشد که باعث ایجاد صف در ون های بستنی در سراسر کشور شده است.

فروشندگان ادعا می کنند که کیفیت Cadbury Flake 99 از زمانی که تولید این شیرینی به مصر منتقل شد، بدتر شده است.

شرکت مادر Mondelez International گفت که در حال بررسی این موضوع است، اما هشدار داد که سهام قدیمی ممکن است همچنان در گردش باشد.

جعبه های عمده فروشی حاوی تقریباً 144 فلیک 99 هستند، اما کیتی آلستون، که یک ون را در Bognor Regis اداره می کند و رئیس اتحادیه بستنی است، به بی بی سی گفت که در برخی موارد مجبور شده است نیمی از آن را دور بریزد.

او گفت: «قبلاً 70 عدد را در یک جعبه دور انداخته‌ایم، زیرا همه آنها شکسته شده‌اند.

برای اولین بار، امسال از Cadbury Flakes استفاده نخواهم کرد. حس یک محصول متفاوت است.»

او همچنین ادعا کرد که شهرت بستنی فروشان باید حفظ شود و گفت: “اگر یک 99 سفارش دهید، یک فلیک جامد خوب در آن می خواهید.”

سایر فروشندگان می گویند که فروش یک فلیک شکسته “خجالت آور” است.

“شما نمی توانید به کسی 99 با فلیک شکسته بدهید. جان تیلور، مالک C&M Creamery Ices به بی بی سی گفت: این برای یک مرد بستنی شرم آور است.

لارنس گلاسر، مالک Lorenzo’s Ices در شرق یورکشایر، گفت که Flakes یک “مسئله بزرگ” است و به جای آن از چوب شکلات مارک خود آلمانی استفاده کرده است.

او گفت: “به نظر می رسد مشتریان اهمیتی ندارند، مشتریان آلمانی بسیار متراکم تر هستند و به نظر نمی رسد به این راحتی از هم جدا شوند.”

Cadbury از سال 2010 تحت مالکیت Mondelez International بوده و از سال 2020 تاکنون Flake 99s را در مصر می سازد.

این شرکت چندملیتی ایالات متحده اصرار دارد که دستور غذا تغییر نکرده است و مسائل کیفیت را “بسیار جدی” گرفته است.

سرگرمی

فیلیپ شوفیلد از ارائه با یک توله سگ برخاست…

سخنگوی Mondelez International در بیانیه‌ای گفت: «ما به مشتریان وفادار خود اهمیت می‌دهیم و مسائل کیفیت را بسیار جدی می‌گیریم. Cadbury Flake 99 یک محصول طبیعی ظریف و شکننده است و ما فرآیندهایی را در زنجیره تامین خود داریم تا از هرگونه شکستگی تا حد امکان جلوگیری کنیم.

ما می دانیم که اخیراً برخی از مشتریان محصولی دریافت کرده اند که استانداردهای بالای معمول ما را برآورده نمی کند. به دنبال بهبود فرآیندهای تولید ما به این موضوع پرداخته شده است، اگرچه ممکن است مقداری از موجودی قبلی در گردش باقی بماند.

“ما در حال برقراری ارتباط با مشتریان خود (عمده فروشان) برای حمایت از افرادی هستیم که بالقوه تحت تاثیر قرار گرفته اند. ما صمیمانه برای هر گونه ناراحتی ایجاد شده عذرخواهی می کنیم.”


دیدگاهتان را بنویسید