تامین مالی Pivot Indo-Pacific – War on the Rocks


در سال‌های اخیر، قانون‌گذاران کمیته‌های نیروهای مسلح در کنگره تلاش کرده‌اند با دولت‌های جمهوری‌خواه و دموکرات برای تقویت موقعیت ارتش ایالات متحده در اقیانوس هند و اقیانوس آرام و مقابله با چالش ایجاد شده توسط چین همکاری کنند. با این حال، از زمانی که دولت باراک اوباما، رئیس جمهور باراک اوباما، برای اولین بار اذعان کرد که نیاز به تغییر است، تلاش های ایالات متحده برای همسویی واقعی منابع بر این اساس ناکام مانده است.

اکثر تحلیل ها در این موردشکاف گفتن و انجام دادندر سیاست دفاعی ایالات متحده به درستی به سرمایه گذاری ناکافی در تجهیزات نظامی یا تخصیص نامناسب نیروهای منطقه ای اشاره شده است. با این حال، تمرکز بر سایر مقوله‌های بودجه دفاعی می‌تواند به هدف‌گذاری بهتر سرمایه‌گذاری به سمت تئاتر هند و اقیانوس آرام کمک کند. حساب های مالی خاص در بودجه دفاعی تصویری از نحوه توزیع منابع توسط وزارت دفاع در سرتاسر فرماندهی رزمندگان جغرافیایی برای تقویت روابط با شرکای منطقه ای را منعکس می کند. در این حساب‌ها، انتقال بودجه به فرماندهی هند و اقیانوسیه ایالات متحده به طرز شگفت‌آوری در اواخر دهه 2010 و اوایل دهه 2020 صورت گرفت، اگر اصلاً محقق شود. متأسفانه، چنین تاخیرهایی پیامدهایی دارد – ایالات متحده نمی تواند اعتماد را افزایش دهد و برای حفظ منافع خود در منطقه به شدت به دوستی با کشورهای هند و اقیانوس آرام متکی است.

برای پرداختن به این موضوع، اخیراً درخواست کردم که اسناد بودجه سالانه وزارت دفاع که به کنگره ارائه می شود، نمایشگاه های بودجه جداگانه و ویژه منطقه برای برنامه های همکاری امنیتی در سراسر ارتش ایالات متحده ارائه کند. ایالات متحده با تلاش برای اطمینان بخشیدن به شرکای هند و اقیانوسیه مبنی بر اینکه تعهدات منطقه ای ایالات متحده همچنان قوی است، تقاضای منابع بالاتر در اروپا را متعادل می کند. در این مقطع حساس، سیاستگذاران باید بدانند که چگونه انواع مختلف دلارهای دفاعی بین تئاترها توزیع می شود. این امر تصمیم گیری آگاهانه درباره هزینه ها را تسهیل می کند و آمریکا را قادر می سازد تا اتحادهای خود را در اقیانوس هند و اقیانوس آرام تقویت کند.

شمارش جایی که به حساب می آید

اولین حوزه ای که قانونگذاران باید بیشتر به آن توجه کنند برنامه های همکاری امنیتی بین المللی است. این حساب «فعالیت‌هایی را با هدف ایجاد ظرفیت شریک برای رسیدگی به چالش‌های مشترک امنیت ملی و عملکرد پشت سر هم با یا به جای نیروهای ایالات متحده تأمین می‌کند». به طور خاص، شامل بودجه برای ظرفیت سازی سازمانی، برنامه های آموزش و تجهیز، و ابتکار امنیت دریایی هند و اقیانوس آرام است.

ابتکار امنیت دریایی که توسط قانون مجوز دفاع ملی سال مالی 2016 (PL 114-92، Sec. 1263) ایجاد شد، در ابتدا به عنوان یک برنامه پنج ساله برای رسیدگی به نگرانی های امنیتی منطقه ای در هند و اقیانوس آرام و به طور خاص در کشورهایی مانند اندونزی، مالزی ایجاد شد. ، فیلیپین، تایلند و ویتنام.

در درخواست بودجه سال مالی 2019، وزارت دفاع همچنین گزارشی از محتوای یک حساب جدید را از طریق بخش 333 از عنوان 10 کد ایالات متحده آغاز کرد. این شامل طیف وسیعی از فعالیت ها مانند عملیات اطلاعاتی نظامی و عملیات امنیتی دریایی و مرزی است. در حالی که ادغام این مقامات قبلاً متمایز تحت بخش 333 دارای اشکالاتی است – مانند افزایش رقابت بین فرماندهی رزمندگان جغرافیایی برای تأمین مالی فعالیت‌های مربوطه – همچنین یک راه جدید برای تجزیه و تحلیل برای نحوه توزیع بودجه همکاری امنیتی ایالات متحده ارائه کرده است.

شکل 1

وجوه برنامه حساب های همکاری امنیتی بین المللی توسط فرماندهی رزمندگان جهانی تفکیک شده است. منبع: سرویس تحقیقات کنگره

در سه سال گذشته، فرماندهی هند و اقیانوس آرام ایالات متحده بین 21 تا 26 درصد بودجه سالانه برنامه های همکاری امنیتی بین المللی را دریافت کرده است که در مقایسه با سایر فرماندهی های رزمی جغرافیایی و هزینه های پشتیبانی برنامه های جهانی مرتبط اندازه گیری می شود. یک افزایش قابل توجه و قابل توجه بین سال مالی 2019 و سال مالی 2020 زمانی که سهم فرماندهی هند و اقیانوس آرام ایالات متحده از 16 درصد به 26 درصد افزایش یافت، قبل از اینکه در سال مالی 2021 به 21 درصد برسد. این یک پیشرفت مهم است. به‌عنوان مثال، حساب برنامه‌های همکاری امنیتی بین‌المللی به طور اسمی در سال مالی 2020 تنها 29 میلیون دلار افزایش یافت، اما سهم فرماندهی هند و اقیانوس آرام ایالات متحده از این ظرف به بیش از 100 میلیون دلار رسید. در حالی که دلگرم کننده است، واشنگتن باید نگران باشد که سیاست گذاران حداقل از سال 2011 در مورد محور هندو-اقیانوس آرام بحث کرده اند، اما تنها شاهد تغییرات واقعی منابع در سال مالی 2016 با ایجاد ابتکار امنیت دریایی و دوباره چهار سال بعد در سال مالی 2020 بودیم. گام‌های بلند بهتر از هیچ هستند، اما منعکس‌کننده تلاش‌های واکنشی فوری هستند، نه توجه پایدار در طول زمان که شرکای ایالات متحده باید انتظار داشته باشند.

دومین حوزه ای که قانونگذاران باید روی آن تمرکز کنند، برنامه کمک هزینه دفاعی منطقه ای است که در بخش 345 پوشش داده شده است. این موضوع بودجه ای را برای فرصت های آموزشی و آموزشی برای مقامات ارشد و میانی دفاعی و امنیتی در کشورهای شریک فراهم می کند. برای ایجاد روابط و تقویت توانایی نظامیان شریک برای پاسخ به تهدیدات در داخل مرزهای خود بسیار مهم است.

شکل 2

بودجه برنامه کمک هزینه دفاعی منطقه ای توسط فرماندهی رزمندگان جهانی تفکیک شده است. منبع: سرویس تحقیقات کنگره

سهم فرماندهی هند و اقیانوسیه ایالات متحده از بودجه این بخش 345 بین 11 تا 15 درصد از دریافت کنندگان – یک بار دیگر شامل سایر فرماندهی های رزمی جغرافیایی (شکل 2) است. به طور کلی، توجه ویژه برای بودجه بخش 345 به مغولستان، تایوان، و تایلند در تئاتر هند و اقیانوس آرام داده می شود. برخلاف بودجه برنامه‌های همکاری امنیتی بین‌المللی، هیچ تغییر بودجه قابل توجهی به فرماندهی هند و اقیانوسیه ایالات متحده بین دولت‌ها یا سال‌های مالی وجود ندارد.

کمک‌های بشردوستانه، بلایا و کمک‌های مدنی پنتاگون در خارج از کشور همچنین منعکس‌کننده تجدیدنظرهای مالی قابل توجه به فرماندهی هند و اقیانوسیه ایالات متحده در چهار سال گذشته نیست (شکل 3). این بودجه از مشارکت نظامی ایالات متحده در تعاملات مشترک با کشورهای شریک برای ایجاد ظرفیت آنها برای پاسخگویی به بلایای انسانی و چالش های بهداشت عمومی حمایت می کند و در نتیجه اتکای آنها به کمک های خارجی را کاهش می دهد. چنین کمک‌هایی باعث پیشرفت برنامه‌های نظامی به غیرنظامی می‌شود که مکمل تلاش‌های همکاری امنیتی ارتش به نظامی است. در طول تلاش‌های خارجی ایالات متحده برای امداد رسانی در بلایای طبیعی، این بودجه زیربنای قابلیت‌های نظامی است که به عنوان بخشی از واکنش کلی ایالات متحده، از جمله تدارکات و حمل‌ونقل و همچنین جستجو و نجات ارائه می‌شود. از سال مالی 2019، سهم فرماندهی هند و اقیانوسیه ایالات متحده از چنین بودجه ای بین 17 تا 19 درصد از کل حساب در نوسان بوده است.

شکل 3

بودجه کمک‌های بشردوستانه، بلایای طبیعی و مدنی در خارج از کشور توسط فرماندهی رزمندگان جهانی تقسیم شده است. منبع: سرویس تحقیقات کنگره

خطر پتانسیل محقق نشده

برجسته‌ترین پرسش‌ها برای آینده اقیانوس هند و اقیانوس آرام مربوط به سرعت و زمان‌بندی است. انواع تلاش‌های قابلیت همکاری و ظرفیت‌سازی شریکی که این حساب‌ها پشتیبانی می‌کنند به ایالات متحده کمک می‌کند تا موقعیت خود را به عنوان شریک قابل اعتماد انتخابی برای کشورهای هند و اقیانوس آرام و ارتش‌های آنها تضمین کند. همانطور که اخیرا پکن با ارسال جت های جنگنده برای شرکت در رزمایش مشترک با تایلند نشان داد، چین به خوبی آماده است تا هر شکافی را که ایالات متحده به جا می گذارد، پر کند. کمبود بودجه در این حساب‌ها، دشمنان ایالات متحده را تشویق می‌کند تا جای پای قوی‌تر و بزرگ‌تری در سراسر جهان به دست آورند.

اگر بودجه هر یک از این حساب ها با تورم ثابت بماند – یا بدتر از آن، کاهش یابد – فرماندهی هند و اقیانوس آرام ایالات متحده می تواند سهم بیشتری از هر حساب را دریافت کند. اما این امر همچنان باعث می‌شود که سایر فرماندهی‌های رزمی جغرافیایی برای پولی که برای رقابت با نفوذ فزاینده چین نیاز دارند مبارزه کنند. با توجه به جاه‌طلبی‌ها و گستردگی جهانی پکن، هر یک از فرماندهی‌های رزمی جغرافیایی در هر یک از این دسته‌های مالی ادعای قانونی دارند. حتی اگر بودجه برای هر حساب به صورت واقعی افزایش یابد – به این ترتیب بودجه در سراسر سینماها افزایش می یابد – کنگره همچنان باید در نظر بگیرد که هر دلار اضافی بیشترین تأثیر را در کجا خواهد داشت.

همانطور که کنگره به کنفرانس نگاه می کند – تلاش سالانه برای تطبیق نسخه های مجلس و سنا قانون مجوز دفاع ملی – دو ماده مجلس برای تعیین نحوه برخورد با این حساب ها حیاتی خواهد بود و باید در لایحه نهایی حفظ شود. بخش 1201 مستلزم گزارش‌های تقویت‌شده در مورد محل و نحوه تخصیص دلار در چند مورد از این حساب‌ها است. این همچنین فعالیت هایی را که آنها پشتیبانی می کنند – مانند هزینه های تخمینی اجرا برای تکمیل تمام فعالیت های آموزشی بخش 345 وزارت دفاع مشخص می کند. من همچنین از بخش 1305 حمایت کردم که به فرماندهی هند و اقیانوسیه ایالات متحده دستور می دهد تا گزارشی سالانه درباره فرصت های تقویت همکاری دفاعی با متحدان و شرکای هند و اقیانوس آرام ارائه کند، از جمله دیدارهای متقابل، تمرین ها، آموزش ها و فرصت های تجهیزات. هر دو گزارش اطلاعات مهمی را به کنگره ارائه خواهند کرد زیرا سیاستگذاران به دنبال تعیین کفایت بودجه برای این حساب‌ها و مکان‌هایی هستند که می‌توان بهبودها را انجام داد.

نتایج این گزارش‌ها باید حاکی از دو تصمیم قانون‌گذاران باشد. اول، ما باید متعهد شویم که برای حساب‌هایی که مستقیماً توانایی ایالات متحده را برای اعمال نفوذ و تعمیق روابط با شرکا و متحدان در سرتاسر جهان بهبود می‌بخشد، افزایش منابع مالی واقعی را افزایش دهیم. دوم، ما باید اطمینان حاصل کنیم که این افزایش بودجه به طور مناسب بین تئاترها توزیع می شود و هند و اقیانوس آرام را در اولویت قرار می دهد. شرکای بین المللی آمریکا یکی از بزرگترین نقاط قوت این کشور هستند. ما در کنگره باید اطمینان حاصل کنیم که از همه ابزارهای موجود برای تعمیق کار خود با سایر کشورها برای تضمین آینده‌ای صلح‌آمیز، مرفه و باثبات‌تر استفاده می‌کنیم.

هرزه. راب ویتمن نماینده ناحیه 1 ویرجینیا در کنگره است. او معاون رده بندی کمیته نیروهای مسلح مجلس، عضو رتبه بندی کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان، نیروی دریایی و نیروهای طرح ریزی، و عضو کمیته فرعی هوایی و زمینی تاکتیکی است.

عکس سپاه تفنگداران دریایی ایالات متحده توسط Lance Cpl. کریستوفر دبلیو انگلستان




دیدگاهتان را بنویسید